niedziela, 17 października 2010

Dentysta Warszawa

Dentysta 
Poszukiwałem swojego czasu dentysty, a że mieszkam od pewnego czasu w Warszawie poszedłem na skróty i skorzystałem z najpopularniejszej wyszukiwarki (chyba każdy wie o jakiej pisze :) ) wpisując Dentysta Warszawa. Po przejrzeniu stron kilku gabinetów dentystycznych sporządziłem ich listę i zacząłem "węszyć" w internecie i szukać opinii na ich temat oraz na temat pracujących w nich stomatologów. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że rzeczywiście Google dało trafne wyniki - zarówno opinie o gabinetach jak i o lekarzach w nich pracujących potwierdziły się (przynajmniej do czasu wizyty w nich).

Dentysta Warszawa - wyszukiwarka,  rzeczywistość
Jak wiadomo rzeczywistość wirtualna rzadko pokrywa się z realem. Po wytypowaniu listy 5 gabinetów udałem się na rekonesans. Zależało mi na znalezieniu dentysty w nowym mieście więc nie znając nikogo mogłem polegać tylko na tym co znajdę w internecie oraz na własnych doznaniach :). 
Kierując się listą z internetu zacząłem dzwonić i jak się okazało do żadnego z gabinetów znajdujących się na mojej liście nie mogłem się dostać wcześniej niż za 1-2 tygodnie. Czyli nie jest źle - mają klientów :).


Dentysta Warszawa - pierwsza wizyta

Nie będę pisał do jakiego gabinetu udałem się jako pierwszego ale muszę stwierdzić, że byłem więcej niż zadowolony. Miła obsługa pełny profesjonalizm lekarza i wyleczony ząb. Wydawało mi się, że moje poszukiwania zakończę po pierwszej wizycie ale jak się okazało po 2 latach nieobecności miałem więcej niż jeden ząb do leczenie - było ich 8 - szok. Oczywiście dzięki temu udało mi się sprawdzić wszystkie gabinety z listy i w każdym spotkałem się z miłymi ludźmi.

Leczenie

Wszystkie zęby wyleczyłem i szczerze mówiąc zapłaciłem mniej niż się spodziewałem. Oczywiście nie miałem zębów kwalifikujących się do leczenia kanałowego czy implantów. Sądzę jednak, że i za te zabiegi nie zapłacił bym dużo.

Podsumowanie
Jeśli szukacie dentysty w swoim mieście zróbcie to co zrobiłem ja - wpiszcie dentysta Warszawa lub nazwę innego miasta i sprawdźcie opinie na temat pracujących w nim lekarzy.
Życzę owocnych poszukiwań,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz